Menu

Cateogories

Preguntes Frequents

  • Què és Bellpuig Online?

És una plataforma virtual d’exposició i Marketplace, un catàleg de productes online. Un aparador que mostra l’oferta del poble i que permet l’accés des de qualsevol dispositiu en qualsevol part del món.

  • Per a què ser a Bellpuig Online?

La idea sorgeix d’una empresa amb seu social a Bellpuig i hi col·labora la Regidoria de Comerç de l’ajuntament de Bellpuig. Aquesta web pretén ser el centre comercial en xarxa de la vila de Bellpuig. Cal reactivar l’economia del poble adaptant-se a les noves tecnologies i la millor manera és creant un espai que englobi l’oferta de comerços, empreses i entitats.

Preguntes freqüents

1)         Què és un Marketplace? Com funciona la venda online? Un Marketplace és una plataforma virtual intermediària que connecta els venedors amb els compradors. És un conjunt d’expositors que venen o donen a conèixer els seus productes i serveis a la xarxa.

2)         Fins on arribarà la plataforma? És segura? La nostra plataforma i aplicacions són totalment segures ja que utilitzem la tecnologia SSL. Per xifrar i mantenir les dades personals i financers fora de perill quan es transmeten durant el procés.

3)        Necessito crear un compte? No cal registrar-se per navegar per la plataforma, No obstant, per comprar o vendre, si s’ha de crear un compte, això permetrà accedir fàcilment a tots els avantatges publicats.

4)         Quins horaris té la plataforma? La plataforma funciona 365 dies a l’any les 24 hores, la nostra àrea de suport, administrativa i els assessors comercials donen suport de dilluns a divendres de 9:00 fins a les 17:30.

5)         Es disposa de delivery ? servei d’entrega, de moment cada venedor a de donar aquest servei en funció de la seva oferta i necessitats dels seus clients, si en un moment mes endavant es veu que pot haver-hi un volum considerable, es podrà crear el servei des de la plataforma.

6)         Com puc contactar? Pots escriure’ns i / o trucar-nos al: info@bellpuigonline.net a info@ponentonline.com , Tef / WhatsApp al +34 630473514.

7)         És segura la plataforma? La nostra plataforma i aplicació són totalment segures ja que utilitzem la tecnologia SSL (capa de connexió segura) la mateixa dels bancs. Per xifrar i mantenir les dades personals i financers fora de perill quan es transmeten durant el procés.

8)         Qui decideix els preus i descomptes? Tots els preus i descomptes sempre seran administrats pels venedors i no per Bellpuig Online. Cada usuari venedor és lliure de publicar els preus que consideri adients.

9)         S’ofereix finançament? No s’ofereix finançament per mitjà de Bellpuig Online, l’única forma de rebre finançament és utilitzant una targeta de crèdit.

10)       Els preus són amb impostos? El preu que s’observa a la plataforma és el preu final del producte que s’ofereix.

11)       Quan els clients compren productes i /o serveis, com es controla? Primerament rebràs un email informant de la compra realitzada. Després el control de les comandes, es fan des de el teu panell de control, on podràs gestionar el teu espai digital, fer seguiment de comandes, estadístiques, volum de compra, etc.

12)       Com es cobra les vendes? Per poder cobrar a través del Marketplace ens ajudem d’eines especialitzades per pagament i cobrament en línia. Com son, targeta de Crèdit / Dèbit visa, mastercard, Paypal, Transferència, Bizzum, en metàl·lic al rebre la compra.

13)       Quina és la quantitat mínima per vendre i / o comprar? Cada producte té la seva quantitat mínima de compra. La quantitat mínima serà assignada per cada venedor segons el tipus de producte.

14)       Hi ha algun contracte per l’ús? A l’igual que en qualsevol lloc web, n’hi ha un contracte de termes i condicions que és acceptat per l’usuari a l’hora d’utilitzar els nostres serveis. Aquest contracte ho pot consultar a bellpuigonline.cat termes-i- condicions. En cas que vostè no accepti el contracte, si us plau no utilitzar aquesta plataforma ni l’aplicació.

15)       Les dades dels venedors, empreses, serveis o comerços són visibles? Les dades de contacte si estan visibles. El motiu principal es que en qualsevol moment es pugui establir una comunicació entre els compradors/visitants i empreses, serveis o comerços per mitjà del sistema que cadascú aporti.

16)       Quina és la línia de suport i reclamacions? La línia d’atenció i suport és el Tel. 630473514 també ens pots escriure al correu info@bellpuigonline.at , si el que requereixes es reportar un tema legal ho pots fer per mitjà del mateix correu i en el assumpte posar Legal.

17)       Com puc destacar la meva empresa, servei, producte o anunci? Durant els dos propers anys i d’acord amb l’Ajuntament de Bellpuig, tots els integrants de la plataforma tindran les mateixes condicions i no hi haurà diferencies per possibilitats de preu. Els baners que surten a la pagina d’inici s’aniran canviant setmanalment perquè tothom hi tingui accés. ( mida del baner es de 935×400 píxels).

18)       Els venedors / anunciants son verificats? Exacte tots els venedors han d’estar donats d’alta per les seves obligacions amb l’administració, documentació que hauran de presentar si en algun moment li es requerida. També serà requisit que tinguin domicili fiscal, centre de treball o residencia a Bellpuig.

19)       Quantes referencies o productes puc publicar? Pots publicar fins a 50 productes o referencies, en cas de necessitar publicar-ne mes cal notificar-ho.

20)       Quina categoria de productes puc publicar? Pots publicar tot tipus de productes legalment permesos per la normativa del país: agrícoles, Alimentació, begudes, licors, construcció, esports, llar, jardí, jocs, llibres, papereria, mascotes, roba, salut i bellesa, tecnologia, regals, informàtics, publicitat, tèxtils, vehicles, viatges, turismes, etc. Dins del Marketplace ja hi ha moltes categories preestablertes, si la vostra no hi es la donarem d’alta u cop ens ho comuniqueu.

21)       Si tinc vendes, quan rebre els meus diners? Les vendes es cobren per mitja de la plataforma, i es reflexaran al teu compte de venedor. La plataforma realitzarà el desembors al venedor tan aviat com client confirmi la recepció de la seva comanda, o en el seu defecte, quedarà al compte fins que el venedor vulgui disposar dels diners.

22)       Si no poso productes per vendre puc estar a la plataforma? Per suposat pots tenir el teu espai com qualsevol altre client venedor i exposar el teu catàleg de producte, incloent-hi el preu si ho desitges, nomes s’ha de marcar que no ofereixes vendes online. Però això si el teu catàleg, anunci, oferta etc, es veurà al teu espai.

23)       Devolucions. Es contemplarà l’article de la Llei de comerç Online, es por consultar a aquest enllaç: http://www.lssi.gob.es/paginas/index.aspx ,

a més cada venedor podrà establir el seu criteri de devolucions, sempre seguint el que

estableix la llei. Quin cost te vendre o exposar els meus productes a la Plataforma

Vendre o exposar per mitja de la plataforma te un cost de 10 euros Mensuals (cobrament d’un pagament únic de 120 al any, impostos inclosos), condicions exclusives per la població de Bellpuig.

Aquest preu inclou:

Rebre el pagament de les teves vendes mitjançant transferència, paypal o bizzum

Publicitat Virtual

Aparèixer en motors de buscar, com google, etc.

LA TEVA PÀGINA DE PRODUCTES

Fer  que  la  presentació  d’un  producte  sigui  clara  I entenedora

FOTO DEL PRODUCTE

La imatge ha de ser de qualitat amb una bona resolució. L’ideal que cada producte mostri de 2 a 3 imatges des de diferents perspectives. S’ha de tenir en compte que la imatge substitueix al producte que presentes físicament. Les fotos molt millor que siguin individuals per cada producte, els motors de cerca premien la creativitat individual. Sempre la principal amb fondo blanc per mantindré l’espai digital homogeni. Les mides han de ser de 1000×1000 píxels ( en el seu lloc escala 1:1), format de l’arxiu png o jpg, intentar que la imatge no quedi tallada.

DESCRIPCIÓ DEL PRODUCTE

La descripció ajuda al públic a entendre millor els productes, serveis o solucions que ofereixes, a part una descripció ben feta influeix positivament de cara als motors de cerca. Els principals objectius d’una bona descripció es atreure visitants per que puguin conèixer el producte i transformar aquests en possibles clients. Algunes de les preguntes que ha de respondre una descripció son:

Que es el producte – De que es fa i d’on ve. – Que fa que sigui diferent d’altres productes. Com s’utilitza el producte. – Quins problemes resolt.

Si el que ofereixes son serveis, cal destacar la descripció del servei, les necessitats que satisfà i el beneficis que proporciona.

Tant en productes com en serveis, es molt important destacar la necessitat i el benefici com arguments principals perquè el visitant s’interessi.

NOM DEL PRODUCTE

Es el Títol del producte, ha de ser un nom entenedor i que defineixi perfectament el producte per no confondre als visitants.

VARIANTS DE PRODUCTE

Cal sempre ampliar informació per complementar amb detalls del producte que aclareixi dubtes als visitants. Cal ressaltar si es possible, colors, mides, pes, material, servei pos venda, garantia etc.

Criteris que han de complir les fotografies

PRODUCTE cada article/ producte o servei haurien de tenir un mínim de dos imatges. Sempre la principal amb fondo blanc per mantindré

l’espai digital homogeni. Les mides han de ser de 1000×1000 píxels ( en el seu lloc escala 1:1), format de l’arxiu png o jpg, intentar que la imatge no quedi tallada.

ANUNCIANT les fitxes dels anunciants necessitaran una imatge representativa del negoci I la seva mida haurà de ser de 1650×350 píxels (web) 520×250 píxels (mòbils)

BANNER Cada anunciant anirà sortint regularment al baner de la pagina d’inici, es tracta de presentar una foto que defineixi l’empresa, la mida ha de ser de 935×400 píxels.

LOGO en la mesura que es pugui els logos haurien de ser el màxim de quadrats possible I de mida 150×150 píxels o en el seu lloc escala 1:1 I en format png

Dades de contacte

info@bellpuigonline.net

info@ponentonline.com